Splošni pogoji poslovanja

 

 SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Spletna trgovina www.topa.si vam omogoča nakup različnih izdelkov. Spletna trgovina je prosto dostopna na internetu. V spletni trgovini so predstavljeni naši izdelki, podrobne informacije in cene izdelkov. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Spletno prodajo na portalu www.topa.si izvaja družba Streamas d.o.o. s sedežem in poslovnimi prostori na naslovu Bistriška cesta 3a, 1230 Domžale. Družba je od dne 10. 2. 2009 vpisana v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani pod številko 2009/3469. Ustanovitveni kapital: 7.500 EUR.

Splošni pogoji poslovanja urejajo delovanje spletne trgovine, pogodbeni odnos med prodajalcem in kupcem ter pravice in obveznosti obeh strank pogodbe. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so na dan oddaje naročila objavljeni na spletni strani www.topa.si. Z oddajo naročila za nakup izbranih izdelkov na našem spletnem mestu kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnimi Splošnimi pogoji poslovanja in da z njimi soglaša. Družba Streamas d.o.o. si pridržuje pravico, da lahko splošne pogoje poslovanja kadar koli spremeni. Novi spremenjeni splošni pogoji pričnejo veljati od datuma spremembe.

Identifikacija podjetja:

Ime podjetja: Streamas d.o.o.

Naslov podjetja: Bistriška cesta 3a,1230 Domžale

ID za DDV: SI79969887 

Matična številka: 3485099000

IBAN TRR: SI56 0310 4100 0456 061

Elektronska pošta: info@topa.si

Telefon: 030 742 423

Vrste uporabnikov in postopek nakupa preko spletnega portala www.topa.si

Nakup na spletni strani www.topa.si lahko opravijo tako pravne osebe, kot samostojni podjetniki (s.p.), društva in druge organizacije/družbe, kakor tudi fizične osebe.

Za blagovno znamko James & Nicholson se lahko opravi nakup samo kot pravna oseba.

Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih izberete možnost "dodaj v košarico". Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli preverite in v njej urejate izdelke (spremenite količine izdelkov in/ali jih odstranite iz seznama). Ko je kupec zadovoljen z izbiro izdelkov v košarici, se mora za dokončanje nakupa strinjati s splošnimi pogoji poslovanja, kar stori s potrditvijo polja »Strinjam se s pogoji poslovanja in varstvom osebnih podatkov.« S klikom na gumb »na blagajno« boste v 4 korakih opravili celoten nakup.

Za oddajo naročila morate vpisati naslednje podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov za dostavo (ulica in hišna št., kraj in poštna št.),
  • podjetje in davčna številka podjetja (samo za pravne osebe),
  • vašo mobilno številka,
  • vaš e-mail naslov.

 

Korak poštnina

Pri koraku poštnina lahko kupec izbere klasično poštnino ali poštnino po povzetju. Poštnina po povzetju se dodatno obračuna 0,8 EUR z DDV. Poštnina za naročila do 2kg teže znaša:

  • Klasična dostava: 3,7 EUR z DDV
  • Dostava po povzetju: 4,5 EUR z DDV

 

 Za pakete z več kot 2 kg teže je cenik sledeč:

2kg–5kg

€6.50

 

5kg–10kg

€7.17

 

10kg–15kg

€8.40

 

15kg–20kg

€9.54

Za vse nakupe nad 100 EUR z DDV je dostava na območju Republike Slovenije brezplačna.

 

Korak plačilo

Kupec ima več možnosti plačila, ki so navedeni v splošnih pogojih poslovanja. Po izbiri načina plačila lahko kupec odda naročilo.

Zbrani osebni podatki se uporabljajo izključno za potrebe dostave blaga na določen naslovV kolikor želite nakup opraviti kot pravna oseba, morate ob naročilu ali povpraševanju navesti tudi ime podjetja in davčno številko podjetja.

Za pravilne in resnične vnesene osebne podatke je odgovoren izključno kupec spletne trgovine www.topa.si.

Dogovori o prodaji, nakupu in o pogojih prodaje/nakupa so lahko raznovrstni, vendar na koncu veljajo le pisno potrjeni dogovori.

Za večje nakupe so možni posebni dogovori.

Družba Streamas d.o.o. vam lahko organizira tudi tisk in vezenje na kupljene izdelke, pri čemer ima že več kot 30 let izkušenj.

Prosimo, da blago pred nadaljnjo dodelavo (tiskom ali vezenjem) pregledate, saj kasnejših reklamacij glede odstopanja barv, velikosti in količin ne moremo upoštevati.

Vsi izdelki v spletni trgovini so opremljeni z informacijami, ki so pridobljene z deklaracije izdelka ali iz navodil dobavitelja, zato podjetje Streamas d.o.o. ne more odgovarjati za morebitne napake v podatkih.

Registracija in plačilo

Za nakup na spletni trgovini www.topa.si ni potrebno registrirati uporabniški račun. Uporabniki imajo tudi možnost za nakup brez registracije z Ekspresnim zaključkom nakupa preko Paypal storitve.

Vse cene v spletni trgovini www.topa.si vsebujejo DDV. Ponudba in cene veljajo do umika oziroma preklica. Veljavnost cene izdelka velja v trenutku nakupa.

Kupoprodajna pogodba med Streamas d.o.o. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Streamas d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilu o statusu njegovega naročila (številka naročila). S tem se vse cene, kot tudi drugi pogoji štejejo za dogovorjeni in zavezujejo obe pogodbeni stranki.

Registrirani uporabnik lahko izvede plačilo preko predračuna ali pa se dogovori za odlog plačila, v kolikor je to dogovorjeno v pogodbi.

Načini plačila:

Plačilo po povzetju

Naročene artikle plačate dostavljavcu paketa iz pooblaščene dostavne službe. Plačilo po povzetju je možno za nakupe v vrednosti do 150 €. V primeru neprevzema bomo postopali v skladu s splošnimi pogoji poslovanja.

*Ne-prevzem naročila

Vsakega kupca vljudno prosimo, da naročene artikle, ki niso bili pravočasno preklicani ali preklicani, prevzame. Kupec je po Obligacijskem zakoniku dolžan prevzeti naročeni paket in ga tudi plačati. V nasprotnem primeru lahko nastanejo dodatni stroški.

Plačilo po predračunu

Po oddaji naročila boste preko elektronske pošte prejeli predračun z vsemi navodili za plačilo. Plačilo lahko opravite tudi preko posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejetem nakazilu na TRR družbe Streamas d.o.o., je kupec po elektronski pošti obveščen o potrditvi naročila in nadaljnjimi navodili za odpremno naročenih izdelkov. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč.

Plačilo s kreditno kartico

Po oddanem spletnem naročilu, bo kupec preusmerjen na spletno aplikacijo varnega bančništva. Družba Streamas d.o.o. uporablja https://stripe.com tehnologijo za spletna plačila.

Plačilo s Paypal računom

Po oddanem spletnem naročilu, bo kupec preusmerjen na Paypal storitev spletnega plačevanja.

Kupec mora imeti svoj Paypal račun da lahko izvede plačilo.

Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.topa.si se zavezujete, da boste pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnali kupnino. Ob prevzemu pošiljke obvezno podpišite morebitne spremne dokumente (dobavnica, ...).

Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati, ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

Izdaja računa

Po dostavi naročenih artiklov boste prejeli račun  v pdf formatu na e-naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Pred oddajo naročila ste dolžni preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

 Dostava in dobavni rok

Za izdelke in blago, ki so na zalogi, je običajni dobavni rok 3-5 delovnih dni, ponavadi so to izdelki, ki so naročeni do 12.00 ure in so odposlani še isti dan. Za izdelke, ki niso na zalogi, je običajni dobavni rok 20 do 30 delovnih dni (pri Streamas d.o.o se trudimo, da naročene izdelke, ki niso na zalogi dobavimo v roku 10-15 delovnih dni) po prejetju naročila, vas o točnem dobavnem roku obvestimo preko elektronske pošte. Ob morebitni nedobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili tudi preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost, ki vam bo ustrezala. Družba Streamas d.o.o. si pridržuje pravico do podaljšanja dobavnega roka zaradi zamud pri proizvajalcu. V primeru, da je dobavni rok daljši od dveh mesecev, kupec lahko odstopi od naročila. Kupec je upravičen do odškodnine le če je napaka na naši strani. Če družba Streamas d.o.o. blaga in izdelke ne more dobaviti, je kupcu dolžna takoj vrniti prejeto kupnino. Družba Streamas d.o.o. si pridržuje pravico, da ne sprejme naročila, če kupec ni poravnal vseh svojih obveznosti.

V ceno niso vključeni stroški dostave na območju Republike Slovenije, temveč se določijo in obračunajo pri nakupu.

Slike na spletni trgovini www.topa.si

Slike so simbolične in lahko prihaja do razlik med sliko in dejanskim izdelkom, vendar to ne vpliva na lastnost izdelka.

Veljavnost ponudbe

Ponudba velja le do naslednje spremembe in objave novih cen artikla/artiklov oziroma do razprodaje zalog.

Osebni podatki in varovanje

Za uspešno poslovanje in dostavo naročenega blaga v spletni trgovini ponudnik hrani podatke v uporabniškem računu. V družbi Streamas d.o.o. ravnamo z osebnimi podatki skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Splošno Uredbo GDPR in Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov, ki urejajo obdelavo osebnih podatkov, postopke in ukrepe zavarovanja, vključno z odgovornostjo in nadzorom v procesu njihove obdelave.

V primeru da kupec ne zaključi nakupa, si Streamas pridržuje pravico da lahko kontaktira osebo (na posredovanje kontaktne podatke), ki ni zaključila nakupa na osnovi zakonitega interesa.

Uporaba spletne trgovine www.topa.si

Ogled in naročilo izdelkov je neobvezujoč,  do končne potrditvene ponudbe/naročila, ki jo izvede družba Streamas d.o.o. Vsa vsebina na spletni trgovini www.topa.si je last podjetja/družbe Streamas d.o.o.

Spletna trgovina www.topa.si se trudi po najboljših zmožnostih za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini www.topa.si. Kljub zagotavljanju ažurnosti se lahko navedeni opisi izdelkov razlikujejo od dejanskih. Za napake v opisu izdelka in tipkarske napake ne odgovarjamo. Prav tako ne prevzemamo nobene odgovornosti za komentarje uporabnikov na spletni strani, družabnih omrežjih in drugih komunikacijskih kanalih.

Ko uporabnik odda mnenje se strinja z pogoji uporabe njegove mnenja ali komentarja ter dovoljuje objavo teksta.

Streamas d.o.o. si pridržuje pravico vsebine mnenja ali komentarja uporabiti časovno neomejeno za katerikoli drugi namen, ki je v interesu Streamas d.o.o. To vključuje tudi objave v oglasih ali katerekoli drugih oglaševalskih komunikacijah.

Družba Streamas d.o.o. v ničemer ne prevzema nikakršne odgovornosti za:

- nedelovanje interneta,

- nedelovanje storitve, ki je posledica napačne uporabe ali neznanja uporabe storitev,

- nedelovanje storitve, ki je posledica izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitve,

- uporabo spletne strani v nasprotju s pravili, ki so vsesplošno znana varni uporabi interneta,

- kakršnekoli neželene ali nezaželjen posledice, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi nepravilne uporabe spletne trgovine,

- nepooblaščen dostop do uporabnikovih prenosov ali podatkov-morebitno nastalo škoda zaradi uporabe spletne trgovine,

- uporabo blaga v nasprotju z navodili ki so na voljo pri vsakem posameznem izdelku,

- nedelovanja spletne trgovine zaradi višje sile,

  • neposredno ali posredno nastalo škodo zaradi koriščenja produktov kupljenih v spletni trgovini Topa.si
  • kakršnokoli škodo nastalo zaradi povečanja odzivnega časa spletne trgovine,
  • kakršnokoli škodo nastalo pri neprenosu ali napačnem prenosu podatkov,
  • kakršnokoli škodo nastalo zaradi nepooblaščenega posega tretje osebe
  • kakršnokoli škodo nastalo zaradi kakršnegakoli (hekerskega) napada tretje osebe.

 

Družba Streamas d.o.o. in uporabnik njegovih storitev na spletni trgovini www.topa.si se strinjata, da ta sporazum predstavlja izjavo o medsebojnem razumevanju in sprejemanju pogojev in ukinja kakršenkoli drugačen pisni ali ustni dogovor.

Garancijska izjava

Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval navodila za uporabo. Streamas d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku (45 dni).

Proizvajalec nudi za imenovani tehnični izdelek 1 leto garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

  • pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
  • v garancijski dobi sme servis opravljati le družba Streamas d.o.o.;
  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
  • izdelek morate uporabljati skladno z navodili;
  • kupec mora sporočiti vidne napake na izdelku v roku 8 dni od nakupa.

Garancija se izdaja za brezhibnost delovanja tehničnih  naprav in strojev  itd. ne pa za tekstilne proizvode.

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh  od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo ali vračilo kupnine - velja samo za potrošnike). Če blago nima lastnosti ki jih je prodajalec izrecno obljubil, lahko kupec blago reklamira. Če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačno količino izdelkov, napačno barvo ali kakršna koli odstopanja od prvotnega naročila, lahko kupec blago reklamira. Reklamacija mora biti oddana pisno z obrazložitvijo. Kupec lahko blago iz reklamacije vrne tako, da ga osebno prinese na naslov družbe Streamas d.o.o., Bistriška cesta 3a, 1230 Domžale ali pa ga pošlje po pošti z vnaprejšnjem dogovoru z prodajalcem pošlje na stroške prodajalca po pošti. Pošiljke brez dogovora z prodajalcem bodo zavrnjene in jih družba Streamas d.o.o. ne bo sprejela. Prodajalec bo kupnino kupca po uspešnem dogovoru o reklamaciji in prejemu dostavljenega vrnjenega blaga vrnil na kupčev transakcijski račun (TRR) najkasneje v 15 delovnih dneh.

Zamenjava blaga

V primeru, da vam številka oziroma velikost kupljenega blaga na spletni trgovini www.topa.si ne ustreza, lahko blago vrnete in zamenjate z številko oz. velikostjo, ki vam ustreza.

Kupljeno blago mora biti vrnjeno v roku 14 dni od prejetja.

Blago, ki ga prejme družba Streamas d.o.o. za zamenjavo, mora biti nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini, mora imeti originalno pritrjene vse oznake,  mora biti zapakirano v originalni embalaži in z vso pripadajočo dokumentacijo.

Kupljeno blago se lahko vrne na dva načina:

  1. Kupljeno blago pošljete z vso potrebno dokumentacijo na naslov: Streamas d.o.o., Bistriška cesta 3a, 1230 Domžale.
  2. S kupljenim blagom in vso pripadajočo dokumentacijo se na lastne stroške osebno oglasite na našem naslovu Streamas d.o.o., Bistriška cesta 3a, 1230 Domžale. Obisk je treba predhodno napovedati.

 

Stvarna napaka

Prodajalec odgovarja za stvarne napake. Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Podjetja in samostojni podjetniki morajo Streamas d.o.o. o očitnih stvarnih napakah obvestiti takoj, o skritih napakah pa nemudoma, ko se napaka pokaže. Streamas d.o.o. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena.

Ko je kupec fizična oseba (potrošnik) Streamas d.o.o. v skladu z ZVPot nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca po e-pošti na:  info@topa.si  v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena potrošniku.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek (brez poštnine).

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu storitvi sporen.

 Pravica potrošnika do odstopa pogodbe sladne s 43. členom ZVpot

Vsak potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe brez navedenega razloga v roku 14 dneh od prevzema blaga. Šteje se, da je bilo sporočilo pravočasno, če je bila pošiljka oddana v roku. Pri navedenem odstopu od pogodbe bo družba Streamas d.o.o. potrošniku v najkrajšem možnem času vrnila vsa opravljena plačila oziroma najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Strošek, ki  ob odstopu pogodbe bremeni potrošnika je strošek vračila blaga. V primeru, da je potrošnik znesek in blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora oziroma je dolžan družbi Streamas d.o.o. vrniti prejeto v roku 30 dni po poslanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v družbo Streamas d.o.o. v roku odstopa, se šteje isto kot odstop od pogodbe. Blago, ki ga prejme družba Streamas d.o.o. od potrošnika mora biti vrnjena nepoškodovano imeti mora originalno pritrjene vse oznake, mora biti zapakirana v original embalaži in mora biti v nespremenjeni količini. Paket mora biti poslan kot pošiljka brez odkupnine. Več si lahko preberite na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513

Ob odstopu od pogodbe se že plačani stroški poštnine (dejanski stroški pošiljanja) ne vrnejo.

Odstop od pogodbe ni možen, v koliko je potrošnikovo naročilo zajema dodatno storitev kot je tisk, vezenje, šivanje itd, na katerem je bila na podlagi želje potrošnika oziroma stranke izvedena storitev in pri kateri se je potrošnik oziroma stranka tudi strinjala.

Lista artiklov za katere je odstop od nakupa omejen oziroma ni mogoč:

Pisala: Izdelek je mogoče vrniti le v primeru, da ni bila odstranjena zaščitna folija ali pečat in v primeru da škatla še ni bila odprta in da izdelek še ni bil uporabljen.

Čistila, polirne paste, …: Izdelek je mogoče vrniti le v primeru, da ni bila odstranjena zaščitna folija/pečat oz. da še ni bil odprt in uporabljen.

Set ali kompleti: Delno vračilo posameznih izdelkov iz kompleta ali seta ni mogoče.

Reklamacija ni možna za izdelke brez računa.

Poškodba blaga med dostavo

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja fotografirajte poškodovan paket. Fotografijo skupaj z opisom poškodbe posredujte na: info@topa.si

Dodatne informacije v zvezi z reklamacijami in pritožbami

Na telefonski številki 030 742 423 vsak delovni dan od 8:00 do 16:00 ure.

Elektronski naslov za reklamacije in pritožbe: info@topa.si

Preklic neobdelanega naročila

Naročilo lahko prekličete nekaj minut po oddaji na telefonski številki: 030 742 423 od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro. Če naročilo oddate med vikendom ali po 16:00 uri ga lahko prekličete preko elektronske pošte na e-naslovu info@topa.si do 10:00 ure naslednjega delovnega dne.

Pritožbe in spori

Vse medsebojne obveznosti med družbo Streamas d.o.o. in kupci pri nakupih na spletni trgovini topa.si se urejajo s temi splošnimi pogoji. Vse pritožbe se oddajo/pošljejo na elektronski naslov: info@topa.si. Vsak postopek obravnave pritožbe je zaupen.Vse pritožbe si bo ponudnik prizadeval rešiti sporazumno po svojih najboljših močeh.

V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov družba Streamas d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Družba Streamas d.o.o. v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju sporov na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki je enotna vstopna točka za potrošnike, ustanovljena na podlagi Uredbe 524/2013/EU za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev med potrošnikom s prebivališčem in ponudnikom s sedežem v Evropski uniji.

Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

V kolikor spori ne morejo biti rešljivi sporazumno, bo vse spore v zvezi s temi splošnimi pogoji poslovanja reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

 

Domžale; Junij 2019                                                                     Streamas d.o.o.